STADHUIS
STAD bestaat inmiddels alweer bijna 16 jaar. In die tijd is onze promotie veel veranderd. Wat begon met krantenartikelen werden Hyves berichten, MySpace, Facebook, Twitter, Instagram en TikTok berichten. Er is veel veranderd dus, maar STAD doet nog steeds waar ze goed in is; samen met jongeren projecten fixen!
Tijdens het Slimpact thema ‘STAD op de kaart’ gingen de stagiaires op zoek naar frisse promotiemethoden om STAD op de kaart te zetten. Lekker gek, lekker out-of-the-box! De stagiaires van STAD Leiden hadden daarom onderzoek gedaan naar guerrillamarketing en waren hierdoor op het idee gekomen om een levensgroot STADhuis te bouwen.
Dit STADhuis ging een aantal dagen op pad door Leiden, waar jongeren op verschillende plekken in de stad hun ideeën om Leiden leuker te maken op het huis konden schrijven.
Het doel? STAD letterlijk op de kaart zetten en jongeren stimuleren om hun ideeën werkelijkheid te laten worden!